آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزهای پسرانه

آبان، ماه عزیز من

1390/8/13 17:30
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

بنده متولد 13 امین روز آبان 1359 می باشم که به یمن قدوم مبارک گل پسر، بنده بیشتر متلذذ شدم از روز تولدم. رامین عزیز که طبق معمول هدیه اش نقدی بود (از طرف خودش و آریا جون)

دوباره پسر بلوریم این روزا مریض شده. 3روز پشت هم تب داشت. دادن قطره استامینوفن هم که خوراندنش به آریا یک پروژه است. رفتیم مطب، دکتر بعد از معاینه چیز خاصی ندید. فقط گفت گوشش کمی ملتهبه که شربت سرماخوردگی و قطره استامینوفن تجویز کرده، قرار شده اگه تا دو روز دیگه بهتر نشد آنتی بیوتیک شروع کنیم.

امروز دکتر جوونه اولین دندون پسرم رو دید.

بعد از برگشتن از مطب در کمان ناباوری تب آریا قطع شد اما دوساعت بعد روی پیشونیش چند عدد لکه قرمز مشاهده کردم. فردا بیشتر شد و تقریبا تا پاهاش رو گرفتن! با پزشک خانواده مان که همانا خاله محترم باشند تماس گرفم و ایشان تشخیص بیماری روزلا را دادند که نشانه های اولیه اش را تب 2-3 روزه و قطع ناگهانی آن،  کمی التهاب گوش و گاهی اسهال خفیف بیان کردند که آریا همگی اینها را داشت. البته ابراز داشتند که تب و سایر علائم چون نشانه های خیلی از بیماری ها هستند درمراحل اولیه به قطعیت نمی توان تشخیص داد. اما وقتی بیماری در فاز دوم یعنی لکه های قرمز قرار می گیرد تشخیص روزلا می باشد که بین کودکان زیر 3 سال تقریبا شایع هست که البته ویروسی است. بالاخره از قدیم گفتن هر چی سنگه مال پای لنگه. داستان بچه داری ماست که آلرژی و ویروس روزلا از خانه ما سر در می آورد، نه که خیلی حال و روز خوبی دارم!

خدایا شکر، اینطوری می فهمیم داریم زندگی می کنیم و حواست به ما هست.

 

 

 

 

زنده باد زندگی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
6 آذر 91 16:20
منم متولد ابان 59 هستم چه تشابه مهمی و یک پسر یک سال و 10 ماهه دارم
با تاخیر تولدت مبارک دوست عزیزم


مرسی دوست عزیزم
یه چیز جالب دیگه
ما تشابه اسمی هم داریم