آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

روزهای پسرانه

میهمان ِ عزیز ِ این هفته ی ما

1392/6/18 8:22
نویسنده : مامان
263 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیرو میزبان بودن ما تو این چند هفته‌­ی اخیر، پسرک حسابی از تنهایی دراومده...از خود راضی

و اما؛ بعد از مدت­ها، پری­‌ناز (دختردایی آریاجون) و مامان،‌ بابای مهربون‌­ش اومدن و چند روزی هست که مهمون ما شدنلبخند

با وجود پری­‌ناز حسابی به آریاجون خوش می­‌گذره... هورا

 

 

 

 

 


 

 انصافا همراه شدن با دختر بچه­‌ها اونم تو سن پری­‌ناز بسیار سخته و البته طاقت­‌فرساکلافه، شاید هم برای من سخت باشه...سوال

نمی‌دونم قهرکردن و لوس‌­بازی رو از کجا یاد می‌­گیرنعینک، انگار یه جفت از کوروموزم‌­های دخترا همین ادا، اصولا باشه.زبان

اما من این‌جوری نبودم، به جان خودم...از خود راضی

 

الان مامان‌­ش هم واسه خرید رفته بیرون و این دو تا وروجک با هم مشغول بازی هستن.قلب

از سؤال پرسیدن­‌های بی‌­ربط و باربط پری­‌ناز و البته بیش‌تر جیغ‌­های رنگ وارنگ‌­ش، نصف مـُخ­ من پودر شدهاوه ، احتمالا تا برگشتن مامان‌­ش چیزی از مخ‌­م باقی نمی­‌مونه...چشمکهیپنوتیزم

 


+ از جمله تأثیرات حضور پری­‌ناز و صدازدن‌­های گاه و بی­‌گاه من؛ اینه که، پسرک هم منو عمه سمیه صدا می­‌زنه ...خنده

+ و نیز ربوده‌­اند خواب را از چشمان همگی ما. بیدارماندن تا دیروقت و بیدارشدن صبح زودگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان آریا
19 شهریور 92 12:44
می گم نیستی کم پیدائی خدا رو شکر که خوشین و مهمون دارین دلم برات تنگ شده بود آخه
مریم مامان آریا
19 شهریور 92 12:47
ای بابا انگار خیلی هم خوش نمی گذره که !
ادامه مطلب رو الان دیدم
یه کمی عمه گری نشون بده حساب کار دستش بیاد
خوب دیگه دختر یکی یه دونه لوس باباش هست دیگه کاری نمی شه کرد
خصوصیات دخترا همینه خیلی فرق داره با پسرا


فکر کنم اگه یه روزی دختر داشته باشم، یه دقیقه هم نتونیم با هم کنار بیاییم!!
مامان رامیلا
21 شهریور 92 4:04
نصف شبتون خوش
مامان
پاسخ
اليما
26 شهریور 92 10:34
عمه سميه . . .دوستم هوس نكني يه دخمل برامون بياري البته من به شخصه استقبال مي كنم ..