آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزهای پسرانه

بزرگمرد خونه ی ما

1392/6/30 8:29
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

آریاجون؛ این مطلب را در حالی می­‌نویسم که مدتیه، کم کـَم­َک از من فاصله گرفتی و هم­دََم اوقات بابا رامین شدی.

فکرش هم نمی‌­کردم که به این راحتی وابستگی رو پس بزنی و مستقل بشی، مردی بشی واسه خودت.

حتی تو خواب هم نمی‌­دیدم برای خوابیدن جایی غیر از آغوش­م رو پیدا کنی.

خوش­حال‌­م که قدم به دنیای بزرگ مردانه گذاشته‌­ای.

چه قدر خوش­حال‌­م ...

اصلا نفهمیدم که کـِـی این­‌قدر بزرگ شدی؟

این­‌قدر بزرگ که حتی برای درد هم گریه نمی‌­کنی. که اگر هم اشک بریزی، هم­زمان دستای کوچیک­ت را برای برداشتن‌­شون به سمت گونه‌­ت می­‌بری، اصلا مجال نشستن­ به اون دونه اشکا نمیدی به روی صورت مهتابی­ت ...

 

 

 

 

 

 

این قدر بزرگ شدی که وقتی برای تسکین دردت بغل­ت می­‌کنم، برای رفع ناراحتی­م که زیرکانه از تو پنهان می­‌کنم، بگی "خوب شد مامان"

نفهمیدم کـِی یاد گرفتی بعد از کار خطایی که انجام میدی، بگی "بخشید (ببخشید) مامان"

نفهمیدم چه­طور یاد گرفتی منطقی باشی و در مقابل نصیحت­‌هام بگی "چشم"

نفهمیدم کـِی یادت دادم که با کوچیکترها مهربون باشی و با بزرگترها با ادب رفتار کنی ...

نفهمیدم کـِی یاد گرفتی وقتی کسی رو می‌بینی باید سلام کنی ...

نفهمیدم تو کـِـی این­ همه بزرگ شدی؟

آریاجون،‌ تو کـِی این­قدر مرد شدی؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 + پسرک­م خیلی مواظبه که آسیبی به خودش نزنه؛ اما وقتی هم مشکلی براش پیش میاد، به شدت در مقابل درد مقاومت می­کنه و سعی می‌­کنه گریه نکنه. این به شدت نگران­م می‌­کنه، فکر می‌­کنم درد جسم‌ش یه جورایی به روح‌­ش فشار میاره اما نمی­‌خواد اونو بروز بده. تنها کاری که می‌کنم اینه که بغل­ش می‌کنم و اجازه میدم تو بغل­م به آرامش برسه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اليما
30 شهریور 92 13:31
آخ آخ آخ
اون آقاهه تو اون عكس جدي كي شد اين آقاهه تو اين عكس . .
زمان برا چي اين همه عجله داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ایقدر عجله داره که بی رحمانه ما رو هم دنبال خودش می کشونه
مریم مامان آریا
30 شهریور 92 14:43
ای جانم ماشاء اله به آریای عزیزمون که اینقدر مرده
انشاء اله تو رو سر افراز می کنه خواهرم

اتفاقا آریا اگه کوچکتین آسیبیی ببینه گریه ای سر می ده بیا و ببین همچین اشک می ریزه اوووووووووووووه


و برای سلام کردن هم معمولا پیش قدم نمیشه و بیشتر جواب سلام رو میده حالا یا لفظی یا با دست
ولی برای خداحافظی همیشه حاضر و آماده است بلند بلند خداحافظی میکنه


آریا تو این مسائل خیلی شبیه باباشه، اجتماعیه، برعکس من
مامان اهورا
31 شهریور 92 9:19
گلم گفتن و به زبون آوردن برای آموزش کافی نیست...بچه ها از رفتار یاد می گیرن!!!!!!!!!!
وقتی شما به عنوان پدر و مادر رفتارتون بجا و زیباست،ناخوداگاه آریا هم پسری میشه با رفتارهای سنجیده و زیبا!!!!!!امیدوارم آینده ای درخشان داشته باشه.


ممنون. امیدوارم