آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره

روزهای پسرانه

پسرک شیرینم

1392/10/19 10:02
نویسنده : مامان
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

از آن‌جایی که بنده مادری هستم مخالف آموزش مستقیم(!) به کودک پیش از سن مدرسه، پسرک زرنگی می­‌کند و از CDهای خودش و ما، ترانه می‌آموزد و با کمال اعتماد به نفس، اوقاتی از روزش را به آوازخوانی می­‌گذراند.

و چه­‌قدر لطیف و بامزه و دوست‌­داشتنی می­‌خواند با اشتباه گفتن بعضی از کلمات.

این حس بیش­تر زمانی به سراغ‌­ش می‌­آید که به روی صندلی یا هر سطح بالاتر از سطح کف خانه نشسته و یا ایستاده باشد.

امروز؛ زمانی را برای چهچه زدن انتخاب نمودند که بنده در حال اقامه‌­ی نماز بودم.

پسرک، با کمال تبحر، به روی صندلی­­‌شان که دقیقا روبروی بنده و سجاده‌­ی من قرار گرفته بود، نشستند و آوازشان را سـَـر دادند.

بین نماز، هر چه­‌قدر تلاش کردم، حواس درب و داغون خود را به نمازم معطوف کنم، نشد که نشد.

گل پسر با آن صدای ظریف و زبان شیرین­‌ش، دست بردار نبود.

وقتی پسرک فهمیده بود در حال انفجار هستم و با دو تیله‌­ی سیاه‌­ش بـِـرّ و بـِـرّ به من نگاه می­‌کرد و لب‌خند ملیح می­‌زد و هنرنمایی می­‌کرد؛ مانده بودم، حواس‌­م را جمع کنم یا نیش‌­م را که هی بازتر می‌­شدنیشخند

 

خدایا،‌ بپذیر از من همین نماز دست و پا شکسته و لبخند(!) همراه‌­ش را که پسرک به لبان‌م هدیه داده بود.

مگر نه این­‌که این نمک‌­دان را خودت هدیه­ داده‌­ای؟قلب

  


 

+ عکسی از پسرک ندارم برای چسباندن به این پست. پنج شنبه‌­ای که گذشت دوربین نازنین‌­م را میان برف‌­های ولنجک گم کردمگریه

+ موبایل قهرمان‌­م که چندین سقوط آزاد داشته برای عکاسی هست، اما عکس‌­های این دوربین کجا و عکس‌­های این موبایل کجا ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان آریا
19 دی 92 16:37
ای جانم آخ چرا گم کردین فدای سر آریا جون من همیشه بعد نمازم میگم خدایا من جای تو باشم این نماز رو قبول نمیکنم به بزرگی خودت از من قبول کن اوج شیطنتشون موقع نماز خوندن انگار قربون اواز خوندن گل پسر اریا من هم شعر میخونه مثلا فکر کن چی شعرهایی مثل علی مردان خان و امثالهم و ترانه هایی همچون سوسن خانوم و جان مریم فدای اریا با دستشویی ساختنش کلی خندم گرفت
مامان
پاسخ
ماماان آریا
21 دی 92 14:40
نمازتون همیشه قبوله آخیییییییییییییی ناراحت شدم دورینتون گم شد چه حیف عکس هم روش داشتی ؟
مامان
پاسخ
مریم مامان آریا
21 دی 92 18:11
انشالله دوریبین جدید براتون خوش یمن باشه و همش باهاش عکسهای شاد و خاطره انگیز بگیرید بوس برای آریای گلم که انقدر شیطون و بامزست
مامان
پاسخ
مریم مامان آریا
29 دی 92 0:55
گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند عرشیان و فرشیان نام محمّد می‌برند ولادت حضرت محمد بر شما مبارک
مامان آریا
30 دی 92 7:36
آفرین واقعا حظ کردم کردن ذهن اکتیو آریا آربای ما هم مدام یه چیزهایی می سازه و مدام یه چیزی رو به یه چیز دیگه تشبیه می کنه از وقتی بچه بود همین طور بود اما به نظرم آریای شما قویتره هزار ماشاء اله آریا هنوز لوگوی ریز نداره