آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای پسرانه

تو را باید مثل گل نوازش کرد و بویید

1392/11/23 9:41
نویسنده : مامان
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک مادر چه­‌قدر ظرفیت شنیدن جمله‌­ی جادویی " مامان بوسـِـت (دوسـِـت) دارم " آن هم ساعتی 300 بار، که به طور میانگین می­‌شود دقیقه‌­ای 5 بار، را دارد؟!

قضیه از این قرار است که پسرک به طرز عجیبی ابراز علاقه­ می­‌نماید، حتی شده نیمه­‌های شب هم بیدار می­‌شود و دست در گریبان‌­م می­‌برد و چند باری این جمله را تکرار می‌کند.

این که گفتم دقیقه‌­ای 5 بار، مربوط به زمانی‌­ست که من و پسرک به فاصله‌­ی مکانی کمی از هم مشغول انجام کارهایمان هستیم.

مثلا من داخل آشپزخانه و پسر داخل هال و مشغول بازی، یا من در حال مطالعه و یا بافتنی و پسرک با فاصله‌­ی چند قدمی در حال بازی.

اما اگر هر دو بی­‌کار باشیم، پسرک آغوش کوچک و بوسه­‌های گرم‌­ش را هم چاشنی ابراز علاقه‌­ی کلامی‌­اش می­‌نماید و مسحورم می‌­کند. در این­‌گونه مواقع ضریب K هم به تعداد آن جمله‌­ی جادویی می‌خورد و میزان‌­ش سر به فلک می­‌کشد.

 


 

+ خدایا شکرت

+ 3 = K‌  و یا بیش‌تر از 3 فرشته

+ عنوان پست: مصرعی از یه ترانه با صدای ا ب ی

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان آریا
23 بهمن 92 16:52
ای جانم قربونش برم با این جمله دلچسبشس آریا چه دخترخاله خوشگلیداره برای همسری که فکر کنم آریا جون به زودی ازتون میخواد گزینه خیلی خوبیه ها
مامان
پاسخ
مامان آریا
26 بهمن 92 8:59
ای جانم فدای این محبت های گل پسر
مامان
پاسخ
الــــــــيما
11 اسفند 92 11:12
درود بر شما بر اون لحن دلنشين مردانه و بر آقايِ صدا
مامان
پاسخ