آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

روزهای پسرانه

آرام ِ جان

1393/2/2 14:58
نویسنده : مامان
186 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرکی دارم که با دیدن مادر سرماخورده و آلرژیک‌ش، نگران می‌شود؛ با دستان کوچک‌ش قابلمه‌ی کوچکی را روی اجاق گاز می‌گذارد و کف‌گیر (!) را از کشو برمی‌دارد و همه‌ی عشق‌ش را درون قابلمه‌ی خالی می‌ریزد و برای‌م سوپ می‌پزد و با همان کف‌گیر، سوپ ساختگی را درون حلق‌م می‌ریزد.

 

پسرک با خیال‌بافی‌های بی‌نظیرش برای‌م" قطره‌ی تـَخل " (قطره‌ی تلخ - شربت سرماخوردگی-) می‌آورد و با اصرار از من می‌خواهد بخورم تا " خوبِ خوب " بشوم.

 

مرد کوچک‌م با سـِـرُم نمکی (!)‌ برای‌م سـِـرم وصل می‌کند، به من امید می‌دهد که " حتما ً خوب می‌شی، نگران نباش ".

 

پسر نازنین‌م با اصرار برای‌م بخور سرد روشن می‌کند تا بینی‌م" کیپ "‌ نشود.

 

پسرک به رویم پتو می‌کـِـشد و خودش را زیرکانه از زیر پتو به من می‌چسباند و می‌گوید " من توی بغل مامان بخوابم " چـــــــون" بوی مامان میده "

 


 

+ خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آریا
3 اردیبهشت 93 12:35
واااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر عالییییییییییییییییییی آفرین به این گل پسرررررررررررررررررررر
مامان
پاسخ
جانم مادر
7 اردیبهشت 93 1:07
عزیزمخیلی ماهی به خداااا.آریا جونم اشکمو در آوردی من چقدر زود همه مهربونی ها رو فراموش میکنم.چقدر من مامان بدی شدم.قربونت برم چقدر مثل امیرحسین منی.اونجا که نوشتی بوی مامان میده ... اشکم دراومد ازشووووق دوست داشتن.خیلی دوستت دارم آریا جونم.من هم یه ماهی هست که سرما خوردم و خوب نمیشم و هی این سرما خوردگی دور می چرخه... ایشاالله که زود زود خوب بشی مامان مهربون.
مامان
پاسخ
مریم(مامان نگین)
7 خرداد 93 19:21
بوی مامان میده!
مامان
پاسخ