آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای پسرانه

عاشقانه‌های پسرک

1393/3/28 17:34
نویسنده : مامان
469 بازدید
اشتراک گذاری

 

اصرار عجیب این روزهای پسرک که حتما ً نماز ظهر و عصر، مغرب و عشا را اقامه کند، آن هم در ملازمت پدر گرامی و البته که بعد از آن حتما ً  باید بشنود: آریــاجون، قبول باشه.

ناگفته نماند که پسرک، تعقیبات (!) نمازهایش را هم به زیبایی هر چه تمام‌تر به جا می‌آورد. مخصوصا ً‌ دعا برای پدر و مادرش.

 

***

 

پسرک هر بار قرآن را در دست‌م و در حال قرائت آن می‌بیند با حالتی معصومانه از من سؤال می‌کند: 

مامان؛ بلدی قرآن بخونی؟

وقتی جواب مثبت مرا می‌شنود، مجددا ً با همان حالت معصومانه‌اش می‌گوید:

مامان؛ به منم یاد میدی قرآن بخونم؟

و هم اینک در حال فراگیری اولین سوره است.

 

***

 

پسرک‌م یاد گرفته که حتما ً برای شروع غذا خوردن نام خدا را به زبان بیاورد و بعد از نوش جان کردن هم الحمدلله رب العالمین از زبان‌ش نمی‌افتد.

 

***

 

و دیگر این‌که، پسرک‌ عسل در کام‌مان می‌ریزد وقتی روزی هزار بار (!) از زبان‌ش می‌شنویم که:

مامان؛ من شما رو خیلی دوست دارم

و ایضا ً

بابا؛‌ من شما رو خیلی دوست دارم

 


 

+ خدایا شکرت

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
28 خرداد 93 21:27
آفرین به آریا جون بچه ها هر چی ببینن یادمیگیرن پس آفرین به مامان و بابا
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:15
آفرین به این آقا پسر مومن...
مامان آریا
1 تیر 93 8:00
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود می خواستم بیام حالت رو بپرسم که دیدم آپ کردی الهی شکر برای داشتن پسری مثل آریاجان خدا اون رو مایه روشنی چشم شما قرار بده برای من هم دعا کن
اِليــــما
1 تیر 93 8:27
نــــــــــــــــــــــوشِ‌ جان روزهاي مادرنه قبول باشه الهي مناجات پسرانه
مامان
پاسخ
متشکــــــــــرم
مامان اریا
24 تیر 93 14:46
سلام آره ما خوبیم خدا رو شکر نگرانت بودم نبودی خدا رو شکر که خوبی