آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره

روزهای پسرانه

میگی چن تا دوسَم داری؟ میگم اندازه‌ی جونم

1393/5/21 13:15
نویسنده : مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

از قشنگی‌های روزهای مادرانه اینه که ببینی فرشته‌ی 40 ماهه‌ت، مثل قدیما؛ درست مثل 4 ماهگی‌ش و شاید هم 40 روزگی‌ش؛ با صدای بلند توی خواب بخنده و تو رو بیدارت کنه. بعد با اون لبخندی که می‌نشونه روی لبات، پرت‌ت کنه وسط یه خواب عمیق و شیرین محبت

 


 

+ خدایا شکرت

+ عنوان رو از این‌جا برداشتم (پخش آن‌لاین ترانه‌ی تصور کن، امین رستمی)

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان و بابا
21 مرداد 93 13:27
سلام من حديث جونم عسل مامان و بابام من چهار ماه ام يعني امروز چهار ماهمو تموم كردم و رفتم 5 ماهه من تازه وبلاگ باز كردم خوشحال ميشم كه بهم سر بزنيد بياييد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان آریا
26 مرداد 93 8:02
ای جااااااااااااااان دلم خدا حفظ کنه شما رو بله واقعا خیلی شیرینه
مامان
پاسخ
ممنون
الهام
8 شهریور 93 23:28
سلام ممنونم سمیه جون شما خوبی پسرها خوبند؟ آخه نیست که ما همیشه اینجا هستیم وقتی نیستیم نبودمون حس میشه این اتفاقات اخیر هم مزید بر علت شده و موجبات نگرانی همه رو فراهم کرده در هر صورت اگه هیچ کس هم سراغی از شما نگیره بدون من هستم که پیوسته جویای احوالتونم