آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزهای پسرانه

نقاش کوچولوی من (1)

1393/7/9 19:38
نویسنده : مامان
952 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع نقاشی: درخت گیلاس و ابر و خورشید

طبیعت

 

طبیعت

 

موضوع نقاشی: مامان در حال بردن سبد رخت چرکا به سمت ماشین لباسشویی

مامان در حال بردن سبد رخت چرک به سمت ماشین لباسشویی

 

 

 

موضوع نقاشی: پنکه رومیزی !

پنکه رومیزی

 

موضوع نقاشی: پنکه پایه بلند و پنکه رومیزی !

پنکه پایه بلند و رومیزی

 

موضوع نقاشی: آقای پلیس

آقای پلیس

 

موضوع نقاشی: ماه و ستاره

ماه و ستاره

 


 

+ لازم به توضیحه که تو هیچ یک از نقاشی‌ها، ما بهش موضوع نمیدیم و خودش هر چی رو که می‌بینه و توجه‌ش جلب می‌شه، نقاشی‌ش می‌کنه

پسندها (1)

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
9 مهر 93 21:48
مامان و خوب اومده آاااا فکر کنم عرض نقاشی با احتساب نی نی جدید بوده شوخی کردم خواهر بسیار هنرمندانه ست و این جا بود که دیدم مداد رنگی ها رو به کار گرفته. چقدر هم درخت گیلاس کشیده فکر کنم گیلاس دوست داره و چقدر جالب که موضوع نقاشی و تاریخش و نوشتی. اینا رو نگه می داری؟
خاله مائده
14 مهر 93 17:24
کف کردم "فدای استعدادت بشم ننه"
مامان
پاسخ
مامان آریا
22 مهر 93 7:27
خیلی خیلی خوشکل بودن آفرین به آریا جونم
مامان
پاسخ