آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزهای پسرانه

بهار آمد

1393/8/14 11:34
نویسنده : مامان
804 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره انتظار به پایان رسید و چهلمین روز پاییز طلایی و بارونی‌مون، بهاری و سبز شد.

 

یک‌بار دیگه خدای بزرگ، تاج مادری رو به سرم گذاشت و منو بیش از پیش شکرگزار خودش کرد.

 

پسرک‌ نازنین‌م ، فرشته‌ی پاک خدا " پـوریــا جون " ، دهمین روز آبان زمینی شد و آسمون زندگی‌مون رو قشنگ‌تر کرد.

 

 

 

پسرک، ساعاتی پس از تولد (شباهت پسرک به برادرش کاملا مشهوده)

 


 

+ ولله الحمد

+ به امید خدا بقیه عکس‌ها در پست‌های بعدی 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان آریا
18 آبان 93 14:03
خیلی خیلی خیلی قدمش مبارک باشه زود عکسش رو بذار که پاک دلم رفت
مامان مریم
18 آبان 93 22:49
آخی...سورپرایز شدم. مبارکه.
مامان
پاسخ
خاله عاطفه
20 آبان 93 9:29
عزیزم قدم نورسیده مبارک،بهترین مامان دنیا
الهام مامان علیرضا
20 آبان 93 17:04
سلام سمیه جون. بهتری خدا رو شکر؟ عکس گل پسری رو هم نذاشتی ببینیم شبیه کیه؟ برات سلامتی و شادکامی آرزو می کنم
خاله عاطفه
21 آبان 93 13:15
عکس میخام
الهام
22 آبان 93 7:18
خداحفظشون کنه
مامان آریا
29 آبان 93 12:46
وای ماشاء اله لا حول و لا قوه الا بالله بیا از آریا و واکنش ها بنویس
مامانی
12 آذر 93 1:16
سلااااام.مبارک باشه عزیزم.من چقدر ذوق مرگ شدم وقتی این صفحه رو باز کردم.خیلیخوشحال شدم.قدمش مبارک باشه دوست خوبم.ببخش منو به خدا خیلی وقت بود نبودم اصلا نشد که بیام و بنویسم.چه اسم قشنگی.نمی دونم چطوری خوشحال بودنم رو نشون بدم .چقدرامروز خبرهای خوب میشنوم .عوض من این گل پسرم رو ببوس.
مامان
پاسخ