آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای پسرانه

ســــلام

1393/9/2 13:20
نویسنده : مامان
926 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول از همه این‌که شکر خدا، همگی ما خوبیم.

مهم‌تر این‌که به لطف خدا؛ آریاجون، برادرش رو به خوبی و آرامش پذیرفته و تا حالا مشکلی نداشتیم. 

 

دوم این‌که تشکر می‌کنم از همه‌ی دوستایی که کامنت‌ تبریک گذاشتن.

 

سوم این‌که هرگونه بسته‌ی پیشنهادی واسه مادری که شدیداً دچار کم‌خوابی شده رو می‌پذیریمخطا؛ چون پسرک کوچیک‌ شب تا صبح بیدارباش می‌زنه، پسرک بزرگ‌تر هم از صبح تا شب دوست نداره مامان‌ش بخوابه و مادر بینوا از شدت بی‌خوابی دچار سرگیجه شده!!غمگین

 

و در آخر، پسرک روزی چندین نوبت شیرهای خورده رو بالا میاره. به گفته‌ی دکترش مشکل رفـ.لاکس نداره چون این بیست روز اخیر وزن‌گیری‌ش خوب بوده. اما انصافاً هر روز حموم کردن‌ یه نوزاد و روزی چند بار عوض کردن لباساش کار سختیه. اگه رهگذری یا دوستی پیشنهادی واسه رفع این مشکل داره، می‌شنویم!!!زیبا

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
3 آذر 93 16:16
خدا رو شکر که حالتون خوبه راستش من در مورد بالا آوردن هیچ کار خاصی بلد نیستمولی در مورد دل درد تا دلت بخواد راهکار بلدم! ایشالا به زودی بهتر میشه. براش پیش بند بزرگ بذار تا لباساش خیلی زود عوض کردن نخواد ببوسشون از طرف من
مریم (مامان نگین)
5 آذر 93 13:56
شاید بهتر باشه پسرک بزرگ رو بذاری مهد که روزا که پسرک کوچیک می خوابه تو هم بتونی کمی استراحت کنی.
مامان
پاسخ
با رفتنش به مهد پای ویروسها به خونه باز میشه مخصوصا که الان نوزاد تو خونه داریم
الیما
25 آذر 93 14:40
آقا بسته یپیشنهادی من و امیررضا یک پنج شنبه ی نزدیک جفتشون و بدید خودم بعد یه دوساعتی لالا کنید اما ممکنه پسرتون و بخوریما ا ا ا ا از الان گفته باشیم
مامان
پاسخ
الهام
25 آذر 93 18:11
سلام سمیه جان کجایی خواهر؟ خبری ازت نیست برگشتی از سمنان؟ بچه ها خوبند خودت خوبی؟ گفتم اول این جا بیام احوالپرسی اگه دیدم نیستی بهت پیامک بدم برای احوالپرسی