آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

روزهای پسرانه

تو خورشید منی، من ذره‌ای محتاج نورم

1393/10/18 11:51
نویسنده : مامان
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه‌هامون خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو می‌کنیم، بزرگ میشن.

بعد از تولد پوریاجون ـ تو این دو ماه اخیر - هر وقت آریاجون رو بغل گرفتم، اینو به خوبی درک کردم.

وقتی نـُـه ماه نتونسته بودم ـ زیاد و مثل همیشه - پسرک رو به آغوش بکشم؛ الان این بزرگ شدن کاملا ً‌ حس میشه.

یه وقتایی که بغل‌ش می‌کنم، واقعا ً  احساس می‌کنم خیلی ازش دور شدم، انگار یه دوره‌ای از زندگی‌ش رو ندیدم مخصوصا ً‌ که الان اوقاتی که باهاش هستم، کم شده.

از الان دارم روزایی رو می‌بینم که پسرک این‌قدر بزرگ شده که فقط سرش تو آغوش‌م جا می‌گیره و از حالا دل‌تنگ‌ش میشمغمگین

بیاییم از همین امروز، بچه‌هامونو بیش‌تر به آغوش بپذیریم و بوی بهشتی‌شون رو استشمام کنیم که این روزا زود می‌گذرن و فاصله‌ها هر لحظه بیش‌تر میشهخطا

 


 

+ و صد البته منظورم از به آغوش گرفتن یه بچه‌ی مثلا ً  3-4 ساله این نیست که مثل نوزاد بغل‌ش کنیم و تو خونه راه‌ش ببریم...

+ عنوان پست هم بخشی از یه ترانه‌س.

+ عکس‌ مربوط به 13 ماهگیه آریاجون می‌باشد.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آریا
18 دی 93 12:54
وااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که این روزهای خوب رو داری تجربه می کنی مادری بهترین و قشنگ ترین روزهای زندگی آدم هست خیلییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم عکسشون رو دیدم وای دلم غش رفت الهی 120 ساله بشن