آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای پسرانه

همه چی آرومه!!

1394/5/25 15:08
نویسنده : مامان
627 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایمن‌سازی خانه‌ در طول بچه‌داری کاری‌ست اجتناب‌ناپذیر.

اما آن‌چه در طول دوران بچه‌داری اول و دوم (تا این لحظه)‌ انجام دادیم؛‌ آیینه‌ای‌ست که گویا قرار است آینده‌ی پسران را در آن ببینیمچشمک

مشترکات ایمن‌سازی خانه؛ همان بستن در کابینت‌ها و کشوها، چیدن صندلی اطراف بوفه و آیینه و شمعدان و جمع کردن میزهای شیشه‌ای کوچک می‌باشد (که کل ایمن‌سازی در زمان کودکی پسربزرگه همین بودمتنظر)

اما ایمن‌سازی این روزها (دو ماه اخیر)‌ کاملاً چهره‌ی جدیدتری دارد علاوه بر مشترکات؛

پتوپیچ کردن ستون‌های هال و پذیرایی، میز تلویزیون و رادیاتوربدبو

چسباندن پنبه به تمام گوشه‌های تیز (گوشه‌ی قرنیز)غمگین

چیدن صندلی اطراف تلویزیون برای جلوگیری از سقوط احتمالی (که چندین بار تا پیش از ایمن‌سازی در شُرُف وقوع بوده)خسته

جمع کردن روروئک که تا به حال پسرک دو بار خودش را با صورت نقش بر زمین کردهخطا (پسربزرگه تا یک سالگی از روروئک استفاده کرد بدون کوچک‌ترین خطری)

و فیکس کردن در اتاق‌ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی (چون یکی از بازی‌های پسرک باز و بسته کردن درهای اتاق‌ها می‌باشدخندونک)

و البته بیرون کشیدن پسرک از داخل حمام و زیر میز ناهارخوری و مراقب بودن‌ش برای فتح نکردن تخت و مبل، کاری‌ست که روزی 300بار انجام می‌شوددلخور

گویا این داستان ادامه دارد...نه

 


 

+ خدایا شکرت

+ برای جلوگیری از گازگرفتن پسرک هنوز راهی پیدا نکرده‌ایم (تمام تن و جان‌مان کبود استخجالت)

 

پسندها (3)

نظرات (3)

الهام
25 مرداد 94 23:27
حالا اینقدر از خاص بودنِ آریا می نالی می بینم که پوریا هم خوب از خجالتت دراومده شوخی می کنم کاملا درکت میکنم چون علیرضا هم درسته محتاط بود ولی منم از این گیرها داشتم ولی اصلا نمی تونم درک کنم چطور روروئک و چپ کرده ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشند پسرهای نازمون برای گاز گرفتن هم راهکار ندارم فعلا ولی بهش فکر می کنم ببینم چه میشه کرد! تو پرسش و پاسخ هم بگرد شاید چیزی پیدا کنی
مامان
پاسخ
حالا نالیدن! من شاید کار درستی نباشه اما واقعیت اینه که من نمی تونم همش از خوشی ها بنویسم دقیقا چیزایی رو می نویسم که هر روز می بینم تا واسه خودشون بمونه که چی کارا که نکردن آریا هم خیلی محتاط بود و مواظب خودش و هنوز هم همین طوره اما پوریا اصلا این طور نیست. خودشو از روروئک دولا می کرد و یا اینکه با شتاب می روند (از مصدر راندن) و میخورد به مانع و چپ می شد که دیدیم انگار بهتره جمعش کنیم. انشاءالله شما هم همیشه سالم و شاد باشید.
الهام
26 مرداد 94 19:15
اون نالیدن و شوخی کرده بودم سمیه جون، متوجه شدی که؟! مادرانه های منم پره از همین ناله ها دیگه اگه ناله هم نکنیم که با کارهای خونه+ کارهای بچه ها و خستگی هاش چطور تخلیه بشیم!
مامان
پاسخ
متوجه شدم شوخی کردی اما من اصلا اینطوری نبودم یه چند وقتیه که خودم هم می فهمم نق می زنم و ناله می کنم آخه نه که همیشه دور و برم خلوت بوده و سکوت و آرامش برقرار بوده، سیستم اعصابم پیاده شده
مامان عطرین
26 مرداد 94 20:20
سلام دوستم . از مطالبتون لذت بردم . اگه موافقید با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم {تو وبم} خبرم کنین لطفا
مامان
پاسخ
سلام. ممنون