آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

روزهای پسرانه

مرداد91- بهتریممممممم

1391/5/4 17:29
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا که ماه رمضونه و هوا هم گرم، بیرون رفتن خیلی سخت شده. البته من روزه نمی گیرم اما بیرون از خونه، خوردن برام سخته. مخصوصا آب که پیاده روی تو گرما واقعا بی تابم می کنه.

آریا جون یاد گرفته خودش از پله های سرسره میره بالا اما من تا اون بالا همراهیش می کنم. طفلی خیلی خوشحاله که مستقل شده.

راه رفتن تو چمن رو هم خیلی دوست داره.

تو پارک دنبال گربه ها می کنه.

من هم خیلی خیلی حالم خوب شدهههههههههههههه

 و به لطف خدا روزهام دارن قشنگتر میشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

atefe
15 آذر 91 22:08
بابا مامان سمی کولاک کردی...نمیرسم همه اش و بخونم ...یواشتر...آریا رو ببوس
مامان کوثر
4 دی 91 14:39
سلام کوچولوی نازی داری خداحفظش کنه وقت کردی به وبلاک دخملی من هم سر بزن ضرر نمیکنی
راستی چرا عکس نداره




سلام ممنون
چشم حتما
تنبلم مادر


حتما عکس می ذارم