آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

روزهای پسرانه

آبان 91- قدمی دیگر بسوی پیشرفت

1391/8/10 17:20
نویسنده : مامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حال گل پسر بهتر شده. اشتهاش اومده سرجاش.

من هم تو یه حرکت غافلگیرانه، شیر قبل از خواب شبش رو قطع کردم و طفلک با صبوری تمام باهاش کنار اومد. هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم اونو بدون شیر بخوابونم . این موفقیت بزرگ رو اول به خودم، بعد به آریا تبریک میگم.

شب می گیرمش رو پام و می خوابونمش...

علاقه خاصی هم به برج میلاد پیدا کرده، کلا به وسایل و اماکن ویژه ای علاقه داره مثلا پمپ بنزین، آب نما (فواره)، جرثقیل، تاور کرین، میکسر (ماشین آلات ساختمانی)، چراغ راهنما. در کنار همه ی این علایق جاروبرقی و ماشین لباسشویی کما فی السابق حائز مقام اول هستند. هر ساختمون بلندی هم از نظرش بانکه. موقعیت مکانی تمامی پمپ بنزین های نزدیک خونه رو میدونه و هنوز نرسیدیم، هشدار میده. فداش بشم.

پسرک از صبح که بیدارمیشه تمام وقت مشغول دیدن CD های Baby einstein هست. البته قبلا هم می دید اما تازگی ها (فکر کنم) یه جور دیگه می بینه، به نظرش بعضی صحنه ها خنده دارن و می خنده. اما گاهی هم حوصله ش بدجور سر میره که تو این سرما بیرون رفتن زیاد منطقی نیست، به ناچار سرش رو یه جورایی گرم می کنم. با هم عکس می بینیم، نقاشی می کشیم، بازی می کنیم. قایم موشک، لی لی و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)