آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

روزهای پسرانه

من یار مهربانم 1

1391/10/13 13:48
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

خوندن مطالب بامزه و کاربردی این کتاب دوست داشتنی رو به همه ی پدر و مادرای مهربون توصیه می کنمقلب

 

استفاده از روش های شرح داده شده در این کتاب را زمانی که فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز کنید. استفاده از این روشها، زمانی که فرزندتان هنوز خیلی کوچک، به شما کمک می کند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید.

اما حتی اگر دیتر شروع کردید، به شما قول می دهم، که خواهید فهمید، رویکرد آمده در کتاب شادترین کودک محله هر روزه کمک و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

در حقیقت اغلب پدرها و مادرها معتقدند، حتی این مهارت ها رابطه ی آن ها را با بچه های بزرگترشان، رئیس شان، همسایه شان و حتی با پدران و مادران خودشان بهبود بخشیده است.

 

"از مقدمه کتاب به قلم هاروی کرپ"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان آریا
17 دی 91 7:15
عزیزم ممنونم که به من سر زدید و ممنونم از معرفی کتاب
عکس آریا کجاست ببینمش ؟


قربون شما عزیزم
بیشتر عکسا رو تو ادامه مطلب می ذارم مامی جان
جدیدا رو هنوز فرصت نکردم بزارم
اما عکس تو پست شب یلدا تقریبا جدیده
بازم مرسی که به ما سر زدید
مریم مامان آریا
17 دی 91 8:21
ای جااااااااااان دستت درد نکنه بابت معرفی کتاب کاش یه لطفی می کردی یه گوشه هاییش رو می ذاشتی ببینیم توش چه خبره
جواب کامنتتون رو هم همونجا دادم
با سپاس


مرسی مامان عزیز
حتما این کار رو می کنم
الی مامان
17 دی 91 12:36
با کلی تشکر
من هم تقاضای مریم بانو رو دارم یه کوچولو برامون میزاشتی مامانییییییییییییی
امیر امشب تا صبح نخوابه!!!!!!!!!!!اگه فکر کنم کار آسونیه
ممنون
خودزنی ناجوری بوداااااااااااااااا


چشم همین الان یه پست جدید می ذارم

پانی(مامانه بهداد)
21 دی 91 18:58
مرسی عزیزم هم از پست معرفی کتابت و هم گزیده ی نوشته هات. کتاب زیاد بهم پیشنهاد شده بود ولی این کتاب رو اولین باره میبینم و انشالله بتونم تهیه کنم و بخوانم.
پسر نازنینم رو ببوس


حتما بخون یه لذت خاصی داره

مرسی شما نیز بهداد جان را ببوسید