آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روزهای پسرانه

گل بی خار من!

1391/12/8 15:03
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 چو خاری به دل داری از روزگار،

چو نتوانی از دل برون کرد خار،

چو درمان و دارو، نیاید به دست،

زر و زور بازو، نیرزد به هیچ،

چو تدبیر و نیرو، نیاید به کار،

در آن تنگنایی که اندوه و رنج

دلت را فراگیرد از هر کنار...

به گل فکر کن!

به پهنای یک آسمان گل

به دریای تا بیکران گل...

رها کن تن خسته ات را

در آن باغ تا بی نهایت بهار

شنا کن! سبکبال، پروانه وار...

مگر ساعتی دور از آن کارزار

بیاسایی از گردش روزگار


 گل بی خارم از دیشب تب داره و حالش خیلی بده.

آریاجون زودتر بلند شو که تموم امیدم تویی! حال من هم بهتر از تو نیست! خرابم م م!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطفه
8 اسفند 91 15:37
الهی بمیرم...چرا تب کرده...نگران نباش روحیه ات و حفظ کن..بچه همینه دیگه خواهر جان


صبح بردیمش دکتر، گفت یه بیماریه عفونیه
گلوش، چشاشو و گوشاش هم درگیرن
ممنون که هستی
مریم (مامان نگین)
8 اسفند 91 15:44
آخییییی..ایشالا زود خوب میشه..غصه نخور. من واسش مادرانه دعا می کنم


ممنونم!
پانی (مامانه بهداد)
8 اسفند 91 16:29
ای داد الهی بگردم خیلی سخته خیلی . درکت میکنم خدای بزرگ بهت نیرو و صبر بده و به گل پسر سلامتی .
نازنین ماااادر غصه نخور این روزها هم میگذره و خیلی زود با نسیم بهار شاااادی و روشنی وجودتونو پر میکنه .
مایعات زیاد بده به آریا جووونم ایشالله خیلی زود خوب میشه . ما رو هم بی خبر نزار


ممنون از این همه لطف، چشم حتما.
مامان امیرحسین
9 اسفند 91 3:07
قربونش برم عزیزم .ایشالا که زودتر خوب بشه .مواظب خودت باش مامانی.


ممنونم. چشم
نوشین مامان آریا
10 اسفند 91 0:40
عزیزم اینطوری که عکس انداختی آدم دلش میخواد بیاد بوس بوسیت کنه قربونت برم ایشااله زود زود خوب می شی


ممنونم. دعا کنید!
مریم مامان آریا
13 اسفند 91 12:14
خاک تو سر من آریا مریض بوده من بی خبر ؟
الان چطوره ؟ وااااااااااااااای


خدا نکنه، این چه حرفیه؟
آره، خیلی مریض بود، حالش وحشتناک بود. 2-3روز تب شدید داشت..
خدا رو شکر الان بهتر شده.