آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره

روزهای پسرانه

تهران؛ امروز...

1391/12/17 21:34
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز، هوای تهران عالی بود...

به جرأت می تونم بگم تو این 7-8 سالی که تهران زندگی می کنم، اسفند رو اینقدر زیبا ندیده بودم...

 

 

 

 

 

لذت دیدن این تابلوهای نقاشی خداوندی با شنیدن صدای دلنشین همایون ش ج ر یان، صد چندان شده بود....از خود راضی

 

            دلی کز تو سوزد، چه باشد دوایش     چو تشنه ی تو باشد، که باشد سـِـقایش

            چو بیمار گردد، به بازار گردد              دکان تو جوید، لب قند خوایــَـش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نوشین مامان آریا
19 اسفند 91 1:35
ممنون عکسهای قشنگیه


ممنون از نگاه قشنگتون...
مریم مامان آریا
19 اسفند 91 9:59
واااااااااای خوش به حالتون عجب هوای توپی عجب برف زیبایی وااای چقدر رویایی خوشا به حال شماااااااا
همیشه به خوشی باشه و خوشحالی عزیزم


جاتون سبز...
امیدوارم شما هم همیشه دلخوش باشید...
پانی (مامانه بهداد)
20 اسفند 91 12:28
جهان سایه توست روش از تو دارد
ز نور تو باشد بقا و فنایش
منم مهره تو فتاده ز دستت
از این طاس غربت بیا درربایش

خیلی زیباست. پارسال هم اسفند ماه برف اومد البته نه به این زیبایی. پنج شنبه شب تولدم بود پارسال هم شب تولدم برف اومد و من عاشق این سپیدی و زیبایی شدم ولی هر دو سال نتونستم به خاطر گل پسری از خونه بیرون برم و فقط از پشت شیشه نظاره گر بودیم .
دوست جوووونم سپیدی و پاکی برف هدیه تمام لحظه هاتون. گل پسر بهاری و خوش تیپم ببووووس که خیلی معصوم شده با این شال و کلاه خوش رنگ.


ممنون از تزریق این همه حس خوب! ما هم اول از پشت شیشه فقط دیدیم اما بعدش زدیم بیرون...
تولدت هم مبارک مامانی.
چشاتون قشنگ می بینه
نوشين مامان آريا
21 اسفند 91 11:24
آريا جونو نديده بودم پسر نازنازي حتما برف بازي بهت خوش گذشته


بیشتر از اینکه بازی کنه با تعجب همه جا رو نگاه می کرد و فقط یه بار به برف دست زد اونم با شک و تردید...
مامان امیرحسین
21 اسفند 91 13:49
وااای چقدر زیبا شدی آریا جونم ... خوش به حالت.من اون روز مامان تنبلی شده بودم و نرفتیم بیرون.


ممنونم.
شما عذرت خواسته ست!