آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزهای پسرانه

یک روز زیبای بهاری...

1392/1/29 15:16
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز یازدهم فروردین، بابایی از صبح برای آبیاری رفته بودن باغ.

موقع ظهر هم، من و رامین و آریاجون واسه بابایی ناهار بردیم. 

آریاجون هم از فرصت پیش اومده استفاده کرد و کلی خوش گذروند...

 

 

 

اون روز، آفتاب خیلی شدید بود و من موقع عکس گرفتن عملا هیچ چیزی نمی دیدمابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سید کوچولو
29 فروردین 92 15:25
خوش باشین همیشه


ممنونم از لطفتون
الهی شما هم همیشه خوش باشید
الهام مامان علیرضا
29 فروردین 92 16:22
چه شباهتی!!!
کپی برابر اصله آریا جون
خدا حفظش کنه...


پانی(مامانه بهداد)
30 فروردین 92 9:37
کنار هم بودنتون همیشه مستدام با نشاط و شااااادی و سلامتی.
عزیزم از وقتی برگشتی تهران برای آریا از خاطرات اون روزها تعریف و یادآوری هم میکنی؟مثلا باغ رو یادش هست؟
میگن بچه ها حافظه خیلی کوتاهی دارن ولی وقتی با جزییات برای بهداد از خاطراتش میگم خیلی با دقت گوش میکنه و گاهی عکس العمل های جالبی نشون میده.
آفتاب روزگارتون گرم و روشن .


ممنونم از لطفتون
آریاجون کلا خیلی علاقه داره اتفاقات روزای گذشته رو براش تعریف کنم مخصوصا موقع غذاخوردن، منم از این فرصت استفاده می کنم هم براش تعریف می کنم هم اینکه حواسش پرت ماجرا میشه و غذاش رو می خوره...
بازم ممنونم