آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

روزهای پسرانه

من یار مهربانم 3

1392/1/29 15:58
نویسنده : مامان
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای بارمان نازنین و عاطفه ماچ


 

 

آریاجون، هنوز این عروسکا رو تو انگشتاش نمیذاره. همه رو می چینه کنار هم و باهاشون بازی می کنه. تقریبا همشون رو میشناسه. می تونی پسری رو طولانی مدت باهاشون سرگرم کنیلبخند

 

این کتابا از یک سالگی آریاجون، کمک حال من بودن. خیلی دوستشون داره مخصوصا نخستین واژه های خانه (اون جلد قرمزه)فرشته

 

این دو تا کتاب هم از خانواده ی اون بالایی هستن. انتشارات پیک ادبیات. سرگرم کننده و عالیچشمک

 

اینا هم مال انتشارات پیک ادبیاته، سایزشون کوچیکتره، تعدادشون زیاده، آریاجون موقع خرید فقط به این سه تا علاقه نشون داد لبخند

 

تو این دو کتاب هم چیزای خوبی نوشته، اگه فرصت داشتی یه نگاهی بنداز. زیاد وقت گیر نیست...

 

من خودم این دو تا کتاب رو خیلی دوست دارم. زیاد بهم کمک کردن. مال انتشارات صابرینه. 


غیر از این کتابا، کتابای دیگه ای هم هست، اما آریاجون به اینا زیاد توجه نشون میده. فکر کنم بارمان با توجه به شناختی که ازش دارم، بیشتر اینا رو دوست داشته باشهقلب

سی دی هم هست، مخصوصا سی دی های بی بی انیشتین، با توجه به اینکه بارمان خیلی عاشق تلویزیونه می تونی میخکوبش کنیفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
29 فروردین 92 16:20
چه کار جالبی کردید گذاشتید اینجا.ما هم استفاده کردیم
خیلی هاش و تا به حال ندیده بودم...
ممنون مامانی


خواهش می کنم. خوشحالم که به دردتون خورد
پانی(مامانه بهداد)
30 فروردین 92 8:54
سلام
مرسی عزیزم از معرفی این کتابها و عروسک های انگشتی و چقدر خوب که از راه دور هم به فکر و یاد دوستت هستی.
بهداد عروسک انگشتی داره ولی کتابش باید خیلی جالب باشه .
سمیه جان میشه لطف کنی بگی از کجا هم خریدی؟
ممنونم و ببوس گل پسری رو


سلام دوست خوب، عاطفه جان امر کردند و من هم اطاعت
کتابای خیلی جالبی هستن، همش عکسه، مثل آلبوم می مونه. اونا رو از شهر کتاب خریدم، شهر کتاب مرکزی تو خیابون شریعتی. اما فکر کنم همه ی شهر کتابا اینا رو داشته باشن. عروسکا رو هم از کانون پرورش فکری خریدم.
شما هم ببوس بهدادی رو

نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 11:53
ممنون از اطلاعاتي كه داديد


ناقابله
mahtab
6 خرداد 92 12:26
ممنون
کار بسیار خوبی کردین ما رو هم در جریان گذاشتین



خواهش می کنم