آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

روزهای پسرانه

تو رؤیاها را ورق بزن!

1392/5/26 18:06
نویسنده : مامان
247 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمی‌­دانم چه رابطه‌­ی مستقیم یا غیرمستقیمی بین خوابیدن من با اغلب تشنه بودن و بدتر از آن، نیاز ِ مبرم داشتن به تعویض پوشک تو وجود دارد؟سوال

دلیلی ندارد وقتی دیروز که کلی میهمان روی سرم ریخته بود و جنابعالی حسابی آبروداری کردی و پوشک­ت را سنگین(!) نکردیخجالت؛ امروز که از خستگی در مرز بی‌هوشی به سر می­‌بردم، از صبح چندین بار مرا زابراه کنی ...کلافه

ولی خودمان هستیم، شاید بد نباشد کمی کنترل سیستم برون‌­ریز تحتانیمژه را به دست بگیری، ناسلامتی داری به 29 ماهگی نزدیک می­‌شوی، بچه!!متفکر

سوای کمکی که به اقتصاد خانواده می­‌شود و پدرجان نفسی می­‌کشند؛ شاید دست و پا و ستون فقرات من هم از کار نیفتادند ...فرشته

 

باور کن برای من بیدار شدن از خوابی گرم که به خنکای کولر گره خورده؛ برای دادن لیوانی از آب و یخ به تو، به اندازه‌­ی همان پروسه‌­ی تعویض پوشک دردآور است، د َرک کن پسرجان!!آخ

  

 

پی نوشت: 

1- چشمان­م را از گرمای خواب 5 دقیقه‌­ای هم محروم کردی و خودت پرنیان خواب را به آغوش کشیده­‌ای، این انصاف است؟ناراحت

 (این موضوع مربوط به امروز ساعت 4.5 بعد از ظهر می‌باشد...)

2- برای جدا کردن­ت از پوشک، هنوز اقدامی نکرده‌­ام. به گفته‌­ی اهل فن، خواستم تا 30 ماهگی، راحت باشی همچون روزهای آغازین تولد(!)چشمک

3- دوستت می‌­دارم نازنین پسرم، دست و پا فدای دو چشم مست­ت. جان بخواه، شور ِ شیرین ... ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اليما
27 مرداد 92 13:02
نه پسرم م م م
راحت باش ش ش ش
هر وقت خودت صلاح ديدي


ما كلا راحتيم خاله جان
مریم مامان آریا
30 مرداد 92 10:54
چه ادبیات قوی و زیبایی
حض کردم
عالی بود
بعدشم از پوشک بگیرش دیگه


فعلا دارم رو قسمت رواني قضيه كار مي كنم...