آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

روزهای پسرانه

به لطافت اردی‌بهشت

1393/2/13 10:00
نویسنده : مامان
273 بازدید
اشتراک گذاری

اگر تو نبودی عشق نبود

همین طور

اصراری برای زندگی

اگر تو نبودی

من کاملاً بی‌کار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست داشتن تو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دنیا که به پایان برسد

رؤیاها

دنیایی دیگر خواهند ساخت

و خنده‌ی تو

جای آفتاب را خواهد گرفت

 

 

 

احساس می‌کنم

جنگل

به طرف شهر می‌آید

احساس می‌کنم

نسیم در جان‌م می‌وزد

همه‌ی این احساس‌ها را

عشق تو به من بخشیده است

 

 

 

 

پسرک‌ در حال بارزدن خاک (غرق تو توهمات‌ش با بیل مکانیکی و لودر)

 

 


 

  + خدایا شکرت

+ لطافت روزهای زیبای اردی‌بهشت در پارک جنگلی سـ.ـــوهانک

+ شعرها از شاعر معاصر؛‌ رسـ.ول یـ.ونـان

 + پست جدید گذاشتن با این تغییرات ویرایشی نی نی. وبلاگ تو این گرمای هوا از پیاده‌روی تو کویر لوت هم سخت‌تره، والا. کلی عرق ریختم (!) آخرش هم اون چیزی که می‌خواستم نشد. شاکی

پسندها (1)

نظرات (3)

جانم مادر
13 اردیبهشت 93 0:54
آریا جونم خاله جونم ماشاالله بزرگ شدی عزیزم.امیدوارم همیشه خوش باشی.
مامان
پاسخ
ممنون خاله جان، ان شاء الله شما هم همیشه خوش و خرم باشید درسته،‌ شکر خدا آریاجون بزرگ شده اما بیشتر قدش بلند میشه
الهام
14 اردیبهشت 93 18:43
بوس برای پسر خوش تیپ راستی کجا هست پارک جنگلی سوهانک؟
مامان
پاسخ
بالای اتوبان بابایی
مامان آریا
15 اردیبهشت 93 8:56
من عاشق این پستت و این شعره شدم عاشق این جمله که من هیچ کاری در این دنیا ندارم جز دوست داشتن تو خیلی عالی بود قربون دوست با احساس و مادر نمونه خودم بشم تو بهترینی خیلی دوستت دارم
مامان
پاسخ
لطف داری مریم جان. برقرار باشی