آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

روزهای پسرانه

کنار تو درگیر آرامشم!

1391/11/21 21:08
نویسنده : مامان
259 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

برام هيچ حسي شبيه تو نيست

كنار تو درگير آرامشم

همين از تمام جهان كافيه

همين كه كنارت نفس ميكشم


برام هيچ حسي شبيه تو نيست

تو پايان هر جستوجوي مني

تماشاي تو عين آرامشه

تو زيباترين آرزوي مني


از اين عادت با تو بودن هنوز

ببين لحظه لحظه م كنارت خوشه

همين عادت با تو بودن يه روز

اگه بي تو باشم منو ميكشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پانی(مامانه بهداد)
23 بهمن 91 0:54
تماشاي تو عين آرامشه

تو زيباترين آرزوي مني

منم روزهایی که میرم سرکار به یاد چشمهای معصوم بهدادم این آهنگ زیبا رو گوش میکنم.
چقدر نگاهمون به هم نزدیکه دوست نادیده ی خوبم
عادت با هم بودنتون مستدام و پر از شادی و عشق


مرسی مامانی که هستی
مریم مامان آریا
23 بهمن 91 10:20
سلام چقدر پست جدید نوشتی
میام می خونم تا آخر وقت
قربون اون آریات برم چه عکس قشنگی


سلام.قربون تو
مال 11 ماهیگشه که می شد نشوندش و ازش عکس گرفت نه الان.
البته مال آتلیه ست و من از روی عکسش (از رو شاسی), عکس گرفتم. فایلشو نداشتم

مریم مامان آریا
23 بهمن 91 11:53
چی شده اون پست بالایی چیه؟ مردم از نگرانی
سوگوار چی هستی ؟


چیزی نیست، نگران نباش
سوگوار دلم بودم که مُرده بود
مامان امیرحسین
24 بهمن 91 11:53
همیشه با این که که خیلی شیطون بلا هستند ولی اگه نبینمش دلم براش تنگ میشه.
خیلی قشنگ بود عزیزم.


دقیقا، همینطوره که میگی. ممنونم

خاله مایده
24 بهمن 91 13:04
سلام مامان چرا ناناحتی؟با منیر بیا سمنان


سلام. ناراحت نیستم! حس سمنان نیست!
عاطی
25 بهمن 91 3:20
سلام سمی جون ...یه عالمه درگیر بودم...خدا آرامش تو واست ببخشه


ممنونم. و برای شما.
ان شاءاله خلاص شدید؟
جواب اون کامنت خصوصی ت: نمیدونم چرا دلم میخواد یه غلطی بکنم؟! هههههه

الی مامان
28 بهمن 91 7:50
تا باشه از این درگیری ها
آرامشتون ابدی


الهی واسه شما هم باشه!
آتيلا جون و مامان شيما
16 اسفند 91 19:58
سلام خانومي
من براي اولين بار خيلي شانسي مهمون خونه ي قشنگتون شدم...
تقريبا همه پستهاي وبتون رو با اجازه خوندم...
خيلي وب قشنگي واسه عزيزتون درست كردين...
دست گلت درد نكنه



سلام. خیلی ممنونم. نظر لطفتونه!