آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

روزهای پسرانه

بدون شرح !

1392/2/18 16:12
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز غرق یه کتاب شده بودم، وقتی به خودم اومدم، دیدم که ...آخآخآخ

 

 

آریاجون لطف کرده بود خودش و فرش اتاقش رو با پودر بچه تزیین کرده بود...عصبانی

به علت وخامت اتفاق پیش آمده، زیاد نتونستم عکس بگیرم و رفتم سراغ تمیزکاری، که درست و حسابی هم تمیز نشد، مخصوصا فرش اتاقآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مادري كه .
21 اردیبهشت 92 23:05
سمي جون الهي بگردم ، چقدر شادي كه تو كتاب غرق ميشي ، اريايي جوني اقيانوسيه كه هر كسي نميتونه توش شنا كنه ها ها ها، تازه اشم دوده هاي تهران و تميز كن اگه راست ميگي پودر بچه كه ضرر نداره ، تازه خيلي هم خوشبوست


راست میگی، خیلی شادم... اما غرق شدن تو کتاب ربطی به شاد بودنم نداشت.
پودر بچه ضرر که نداره، اما انگار تو اتاقش خاکبرداری بود، از بس تو هوا ذرات پودر معلق شده بود، ضمنا رو سرامیکا هم ریخته بود که هر دومون چند بار سُر خوردیم!!
مریم مامان آریا
22 اردیبهشت 92 12:00
وای چرا این چند تا پست آخری نظر دهی نداره ؟

بنا به دلایلی نظرخواهی رو غیرفعال کردم
مریم مامان آریا
22 اردیبهشت 92 12:14
ای جانم قربونش برم واااای دلم رفت ، دورش بگردم ، راستش رو بگو دعواش کردی که دستاش رو گرفته بالا اینطوری وایستاده ؟
ای الهیییییییییییییییی قربونش برم جیگرم


نه، دعواش نکردم