آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

روزهای پسرانه

مادرانه

1392/2/11 21:30
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

اين روز بزرگ رو خدمت همه ي مادرها ، مخصوصا

مادر بزرگوار خودم و مادر گرانقدر رامين عزيز

و هم چنين

همه ي مادراي نازنيني كه تو اين دنياي مجازي رشته ي دوستي مون به هم گره خورده 

تبريك ميگم

 

اميدوارم در سايه ي الطاف خداوند ، بتونيم هر روز قدم بزرگتري رو واسه سعادت و

سلامت جسم و روح كودكانمون برداريم.

 

هم چنين آرزو دارم ،‌ همانطوري كه خداوند تاج مادري رو روي سر من گذاشت ،

همه ي خانمها تجربه كنن هم آغوشي با كودكشون رو قلب

 

 

 تاج از فرق فلك برداشتن

 جاودان آن تاج بر سر داشتن
                                                                     
 

 در بهشت آرزو ره يافتن

        هر نفس شهدي به ساغر داشتن         

 

 روز در انواع نعمت ها و ناز 

 شب بتي چون ماه در بر داشتن

 

 صبح از بام جهان چون آفتاب

 روي گيتي را منور داشتن

 

 شامگه چون ماه رويا آفرين

 ناز بر افلاك و اختر داشتن

 

 چون صبا در مزرع سبز فلك

 بال در بال كبوتر داشتن

 

 حشمت و جاه سليمان يافتن

 شوكت و فر سكندر داشتن

 

 تا ابد در اوج قدرت زيستن

 ملك هستي را مسخر داشتن

 

 بر تو ارزاني كه ما را خوشتر است

 لذّت يك لحظه مادر داشتن


 

این شعر زیبای فریدون مشیری رو تقدیم میکنم به همه ی مامانای گلهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
12 اردیبهشت 92 21:48
سلام
سفرا بی خطر
دلتنگ نوشته های زیبات شده بودم حسابی


سلام
لطفت مستدام دوستم
مریم مامان آریا
14 اردیبهشت 92 8:09
مرسی
مادریهای شما مستدام


خواهش میکنم
و برای شما