آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

روزهای پسرانه

دنیای ماشین ها

1392/7/14 8:42
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این پسر، تحت هیچ شرایطی دست از سر ماشین ورنمی‌داره،‌ حالا هر ماشینی باشه، فرقی نمی‌کنه. (لباس‌شویی،‌ سواری،‌ سنگین،‌ راهسازی و ساختمانی)چشمک 

مدتیه شدیدا  به ماشین آلات راهسازی و ساختمانی علاقمند شده ...

بیل لـِـبــِـکی = بیل مکانیکی

جـَـهلـَـقیل = جرثقیل

میسکـِـل = میکسر

کانتـِـل = تانکر

لود ِل = لودر

ماشین آتشانی = ماشین آتش نشانی

آلـُـماس = آمبولانس

و در آخر؛

ماشین پژو = اون ماشین / موتور بزرگه که پشت سرشهسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مريم مامان آريا
14 مهر 92 18:13
اي جان چه خوب علاقه داره به ماشين کاش اين پسر من هم يه ذره محض نشون دادن مردونگيش به ماشين علاقه نشون ميداد ببوس عزيز دلمو
مریم مامان آریا
17 مهر 92 9:34
ایضاً ما هم به خدا پناه می بریم از دست ماشینهای آریا
من مدتیه مقاومت می کنم و اصلا دیگه نمیخوام ماشین بخرم والله به خدا


چرا آخه؟ خوبه که...
وقتی با ماشین بازی به آرامش میرسه، بذار بازی کنه.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
17 مهر 92 19:46
عزیزم پسرا همشون عشق ماشین اند.انگارسیر نمیشند.
تفنگ.ماشین. بازی کامپیوتری
ولی من هنوزم دلم عروسک می خواد باور کن.

ما هیچ وقت براش تفنگ نگرفتیم، اصلا نمیدونه چیه، تو یه فیلمی دست یه آقایی دید، می گفت آقا گیتار داره. کارش خوش بختانه هنوز به بازی کامپیوتری هم نرسیده. من با ماشین بازی ش مشکلی ندارم. آریاجون از ماشین بازی لذت میبره، منم از بازی اون...
از طرفی من زیاد عروسک بازی نکردم، گرایشی هم ندارم!!!!!!!!!!