آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

روزهای پسرانه

خداحافظی با پوشک - مرحله ی نهایی

1392/8/17 8:51
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این هفته، پسرک حسابی همت به خرج داد و باهام همکاری کرد...تشویق

تموم کارهایی رو که تو این 3-4 هفته‌­ی اخیر انجام داده بودم، این هفته هم انجام دادم با این تفاوت که دیگه بهش نگفتم هر وقت جیش داری بهم بگو.متفکر (چون اصلا نمی‌­گفت و خودم تو فواصل زمانی معین و با توجه به حجم مایعاتی که خورده بود،‌ می‌­بردمش حموم)

گفتم هر وقت جیش داشتی بگو: " مااامااان؛‌ مااامااان؛ جیش دارم " زباندوز هیجان ادای این جمله رو این قدر بالا بردم که نیم ساعت بعد در اوج ناباوری دیدم با همون لحن و همون هیجان این جمله رو بهم گفت.لبخند

و الان چند روزیه که پسرک با همین جمله هر بار صورت‌­م رو لبخندی می‌­کنهلبخند. هر چند گاهی شیطنت می­‌کنه و به فاصله‌­ی 10 دقیقه، سه بار می‌­کشوندم تو حموممژه،‌ اما بازم خوشحال‌­م که بالاخره این کابوس تموم شد.هورا

از روز اول که واسه جدا کردن‌­ش از پوشک اقدام کردم، شبا پوشک‌­ش کردم و جز دو سه مورد که بیشترش واسه مواقع بیماری‌­ش بود، تا صبح خشک بود...از خود راضی

فعلا روند پوشک بستن شب رو ادامه میدم تا جایی که واقعا مطمئن بشم که شب تو جاش بارون نمیاد.چشمک

 


+ در اسرع وقت؛‌ تو یه پست، تموم روند خداحافظی با پوشک و حواشی اون رو شرح میدم. شاید به درد کسی بخورهفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان آریا
18 آبان 92 10:58
چقدر خوب تبریک می گم چقدر کامل توضیح داده بودی ببخش که من کمک زیادی توی این مسئله بهت نکردم چون واقعا من کار خاصی نکردم و آریاچون کوچیک بود اندازه الان عقلش کامل نشده بود احساس می کنم راحت تر بود گرفتنش از پوشک من به محض اینکه متوجه شدم شبها خودش رو خیس نمی کنه دیگه روزها پوشکش نکردم یک ماه اول گاهی تو خودش جیش می کرد مواقعی که یادم می رفت ببرمش ولی ماه دوم بعد از چند بار تو خودش جیش کردن و تذکر ما که وقتی جیش داری بگو ؟! بچه حرف گوش کن و مظلوم اینجانب هر وقت جیش داشت میگفت جیش دارم واسه همین روند خاصی رو طی نکردم که بتونم بهت کمک خاصی کنم خدا رو شکر که با موفقیت به پابان رسید پوشک گیرونتون