آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روزهای پسرانه

حوالی 4 سالگی

1393/12/20 16:09
نویسنده : مامان
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرک از صبح که بیدار میشه (یعنی دقیقاً وقتی چشاش باز میشن و هنوز تو تخت‌شه) تا شب که میخواد (!) بخوابه (به زور ساعت 9.5 می‌فرستم‌ش تو تخت‌ش)،‌ در حال حرف زدنه. یه وقتایی این‌قدر حرف می‌زنه و " چرا " میگه و ازم حرف می‌کشه و انرژی می‌گیرهسبز که دل‌م می‌خواد سـَـرمو بکوبم به دیوارخندونک

 

نصف حرف زدناش اینان؛

مامان؛ مامان؛ (چندین بار تکرار میشه بدون این‌که حرف‌ش ادامه داشته باشه)

مامان بیا (n بار تکرار میشه)

مامان بیا تو اتاق‌م کارِت دارم!

مامان یه دیقه بیا!

مامان بیا اینو (هر چیزی که داره باهاش بازی می‌کنه) ببین!

مامان با پوریا بیا تو اتاق‌م!

مامان اینو (هر چیزی که داره باهاش بازی می کنه) به پوریا نشون بده!

مامان بیا ...

 

وقتی شب میشه و بابا میاد ...

بابا بیا (n بار تکرار میشه)

مجدداً مامان بیا

مامان و بابا بیایین تو اتاق‌م اینو ببینین!

مامان و بابا بیایین تو اتاق‌م کارِتون دارم!

مامان با بابا و پوریا بیا تو اتاق‌م!

مامان بیا ...

اوف ف ف ف فکچل

 


 

+ خدایا شکرت

+ تو اغلب موارد دست‌م به کار بنده، مجبورم کارو ول کنم برم ببینم چه خبره؟ چی کارم داره؟گیج

+‌ بقیه حرفاش تو پست‌های بعدیعینک

پسندها (4)

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
23 اسفند 93 18:29
الهی احساست رو درک می کنم سمیه جون خب توجه میخواد گل پسرمون دیگه ببوس گل پسرها رو از طرف من احتمالا این آخرین باری باشه که تو سال 93 بیام نت! چون ایشالا کم کم داریم می ریم ولایت! پیشاپیش سال نو و تولد چهار سالگی آریا جون و تبریک میگم عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون عید شما هم مبارک
الیما
24 اسفند 93 15:56
یعنی ................ ای جانِ من جانان ِ من خیلی مبارکه چقدر بی خبربودم م م م
مامان
پاسخ
بله