آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

روزهای پسرانه

پسرک شیرین من

1393/6/26 15:50
نویسنده : مامان
566 بازدید
اشتراک گذاری

 

دعای پسرک بعد از تمام شدن نمازهاش:

خدایا؛ مظابب (مواظب) مامان و بابا باش.

خدایا؛ مظابب (مواظب) خودمم باش.

 

***

 

مامان؛‌ چرا تو پارک ایـران‌شهر، روی لوله‌های آب، قلوک سیمانی گداشتن؟ (بلوک سیمانی گذاشتن)

 

***

 

مامان؛ چه‌قدر خوب خونه رو نظافت می‌کنی. آفرین دخترم، خیلی زرنگی. کی یادت داده؟

 

***

 

مامان؛ این خودکار شوهرش (جوهرش) تموم شده، نیمی‌نیویسه ...

 

***

 

مامان؛‌ حالا که ویلچر (فیلتر) یخچال تموم شده، به بابا بگو زودتر عوض‌ش کنه. من نیمی‌تونم از این‌جا (اشاره به آب‌ریز یخچال) آب وردارم.

 

***

 

من:‌ آریـاجون؛ ناهار چی می خوری برات درست کنم.

پسرک: من کیله‌ی مرغ (فیله‌ی مرغ) 

 


 

+ این پست به مرور تکمیل خواهد شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
29 شهریور 93 7:25
ای جااانم چه شیرین زبوووووووون
مامان
پاسخ
الهام
3 مهر 93 13:45
سلام سمیه جون کجایی خبری ازت نیست؟ خوب و خوش هستی؟
الهام
3 مهر 93 21:35
سلام سمیه خدا رو شکر که خوبی داشتم نگرانت می شدم راستی اصلا بهت نمیاد اجازه بدی آریا با آب کثیف بازی کنه آخه به نظر می رسه خیلی نظیف باشی مراقب خودت و گل پسرها باش آریا جون و می بوسم
مامان مریم
9 مهر 93 17:45
آفرین دختر خوب!!!