آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روزهای پسرانه

شهریور 91 – خدا رو شکرررررررررررر

1391/6/20 17:32
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خوش این روزا، پسر خاله دار شدن آریا جونه. خاله مریم یه نی نی تو راه داره که حوالی روز تولد دو سالگی آریا جون به دنیا می آد. (کلا ما دوست داریم عید نوروز ِ مامانم رو زیباتر کنیم. البته مامانم هم بچه اولش رو 12 ام فروردین به دنیا آورده!) خدا رو شکر آریا جون با قطع شیر وعده قبل از ناهار و عصرش حسابی کنار اومده. دیگه حتی یادی هم ازش نمیکنه. مامانی، خاله مائده، خاله الناز (زن دایی آریا) و پری ناز عزیز چند روزی مهمونمون بودند و حسابی به ما خوش گذشت مخصوصا به آریا که با وجود پری ناز حسابی بازی می کرد و کیف میکرد. من هم که کاملا خوب هستم و یه دونه از داروها رو باید 2-3 ماه دیگه قطع کنم.(یکیشو بعد از 3هفته مصرف باید قطع می کردم که قطع کردم) این روزا دو تا از دندونای نیش آریا در حال جوونه زدن هست واسه همین بارونه که تو این تابستونی از دهن آریا می آد.

تو جشن تولد آرین (پسر عموی آریا) شرکت کردیم. خدا رو شکر آریا اصلا رو مخ نبود و حسابی تفریح کرد و بازی...

ما هم 15ام شهریور واسه شرکت تو مراسم اولین سالگرد فوت مامان بزرگ رامین عزیز رفتیم سمنان.

20ام شهریور هم خاله مریم جشن تولد 27 سالگیشو با نی نی توی دلش برگزار کرد که بازم به آریا جون حسابی خوش گذشت. ما هم شبش برگشتیم تهران.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)