آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

روزهای پسرانه

خداحافظی با پوشک - مرحله ی منفی 1

1392/8/1 8:45
نویسنده : مامان
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز، یه هفته به اضافه یک روزه که در تکاپو هستم پسرک رو از پوشک جدا کنم.

همه چیز خوب پیش می‌­رفت تا این‌­که دیروز در چندین مرحله شاهد آبیاری خونه بودمتعجب

گویا تا شنیدن جمله‌­ی جادویی" مامان؛‌ جیش دارم " فرسنگ­‌ها فاصله دارم  زبانچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الیما
2 آبان 92 9:23
آخ از این مرحله هایِ اجتناب ناپذیر!!!موفقی عزیز دل


ممنونم
مريم مامان آريا
4 آبان 92 12:59
واي ماشالله اميدوارم زودي بتوني من الن يک سال و شش ماهه دارم از پوشک ميگيرمش هنوز نتونستم ولي تو ميتوني من ميدوننم
اليما
4 آبان 92 14:46
وســیع باش و تنــها ، سر به زیر و ســخت ...
مریم مامان آریا
5 آبان 92 8:36
من آخرش نمی دونم درباره از پوشک گرفتن برات توضیح دادم یا نه ولی خوب اون موقع که می خواستم آریا رو از پوشک بگیرم اولاش تو خودش جیش می کرد فرصت بده درست میشه
اليما
11 آبان 92 14:35
دوستم!!!!!!!!!!!!آوضاع تحت كنترله؟؟؟؟/ يه خبري از خودتون مي ديد؟؟
اليما
13 آبان 92 11:05
سلام سلام سلام به به هوراااااااااااااااااا جيغ و دست و هورااااااااااااااااا مبارك باشه نازنينم
مریم(مامان نگین)
14 آبان 92 19:45
موفق باشی در اجرای این پروژه بسی سنگین!