آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

روزهای پسرانه

وقتی مردهای خونه مریض میشن!

1391/12/11 0:44
نویسنده : مامان
295 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیرو بیماری و تب شدید آریاجون، هم چنین اون خستگی و بیخوابی های 2-3 شب که کلا پوستم رو کنده بود، دوباره اوضاع خونه به هم ریخت...

 

 

 

از دیشب رامین عزیز هم گرفتار بیماری های دَم عید شده و کلا رو فرم نیست. عطسه، سرفه، آبریزش بینی و چشم، کمی هم تب.

من هم که طبق معمول در حال دویدن تو خونه، این روزا سرعتم زیادتر هم شده  برای اینکه واسه دوتاشون کم نذارم.

البته با داشتن دو تا بیمار بدغلق، بیشتر آریاجون، دیگه بـُریدم، کاملا خرد و خمیر شدم!ناراحت

هر چند که آریا جون در پی تدبیرهای اندیشمندانه دکترش و کمک های یه دوست خوب بهتر شده، اما هنوز کاملا خوبِ خوب نشده.

خلاصه اینکه امیدوارم هر چه زودتر این دو نفر سر پا بشن، چون دیگه واقعا تنهایی، پرستاری کردن کار سختیه!کلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 8:56
اول از همه خسته نباشي . اميدوارم بيماريها كلا خونه تكاني و ريشه كن بشن و حال همسر گرام و آريا جون خوب خوب بشه مراقب باش شما يه وقت مريض نشين چون مادر خونه كه مريض بشه واويلا داره

تشکر می کنم.
آره دیگه، اگه مریض بشم، خونه میره رو هوا!
مریم مامان آریا
13 اسفند 91 12:17
آره والله خدا رحم کرده که خودت مریض نشدی
تنهایی از دوتاشون پرستاری کردن خیلی سخته
خدا قوت


مریم جون، خودم هم دارم مریض میشم. از صبح یه جورایی ام! کوفته ام.