آریــا جـونآریــا جـون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
پوریــا جونپوریــا جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

روزهای پسرانه

تیر91

1391/4/14 17:34
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که دیگه خودم هم از این حالم خسته شدم موضوع رو با پزشک خانوادگیمون (خاله جان) در میون گذاشتم و ایشون دو نوع دارو رو تجویز کردند که شکر خدا حسابی حال اومدم و آروم شدم.

 

از اونجایی که عصرها آریا جون رو می بردم بیرون، خود به خود شیر وعده ی عصر گل پسر به ورطه فراموشی سپرده شد.

بعد از 3 هفته با سرگرم کردنش تو خونه و بازی کردن شیر وعده ی قبل ناهار (بعد از صبحانه) رو هم قطع کردم که بدین سبب بسیار خوشحال هستم که دو حرکت باحال انجام دادم. کماکان شیر اوقات خواب به قوت خودشون باقی هستند و ناگفته نماند که کلا آریا تو خواب تلافی وعده های از دست رفته را می کنه که از این بابت زیاد ناراحت نیستم آخه طفلک دلخوشیش همین وعده های باقی مونده س و من هم سخت نمی گیرم و مترصد این هستم که تو یه فرصت مناسب وعده ی شب رو قطع کنم چون بعداً موقع قطع کامل شیر، سرگرم کردنش تو روز راحتتر از شبه.

عمه جان و همسر و دو فرزندشون از مکه تشریف آوردند اینجا و بعد از دو روز استراحت من و آریا جون هم باهاشون رفتیم سمنان و چند روزی هم سمنان بودیم و من حسابی روحیه م عوض شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)